Vrácení a reklamace
Výměna nebo vrácení zboží
Pokud vám Vaše nové Botasky nesedí nebo zkrátka nevypadají podle Vašich představ, můžete je samozřejmě podle zákona do 14 dnů od převzetí zboží vrátit.
Zboží je možné vrátit nebo vyměnit pouze v případě, že je nenošené, zabalené v originálním obalu a nejsou na něm viditelné známky používání. Pro rychlejší přijetí vráceného zboží prosím vyplňte Dokument pro vrácení nebo výměnu zboží a přiložte ho ke zboží. Svou objednávku můžete vrátit buď osobně na našich kamenných prodejnách v Praze, Brně, Olomouci, Ostravě, Hradci Králové, Plzni a Zlíně, nebo nám ji můžete zaslat na adresu Vasky trade s.r.o., Vavrečkova 5657, 760 01 Zlín.
V případě výměny zboží platí stejné podmínky jako výše. V obou případech máme na vyřízení 30 dnů. Do přiloženého dokumentu prosím vyplňte, za jaké zboží chcete původní objednávku vyměnit a vše nám pošlete na adresu Vasky trade s.r.o., Vavrečkova 5657, 760 01 Zlín.
Možnost vrácení i výměny zaniká v případě, že si necháváte Botasky upravit podle vlastních požadavků, vyrobit na míru nebo u bot s iniciálami.
Dokument pro vrácení nebo výměnu zboží najdete ZDE.
Kompletní znění obchodních podmínek najdete ZDE.
Reklamace
Pokud mají Vaše Botasky nějakou závadu, je možné je za určitých podmínek reklamovat. Reklamace se řídí podle reklamačního řádu uvedeného níže. Pokud chcete zboží reklamovat, vyčištěné nám ho můžete donést společně s vyplněným reklamačním protokolem na jednu z našich kamenných prodejen v Praze, Olomouci, Brně, Ostravě a Zlíně, nebo jej zašlete poštou na adresu Vasky trade s.r.o., Vavrečkova 5657, 760 01 Zlín.
Boty po převzetí zkontrolujeme a následně vyhodnotíme, zda vznikl nárok na reklamaci. Opravitelné závady v nejkratším možném termínu opravíme a Botasky odešleme zpět na Vaši adresu na vlastní náklady. O výsledku reklamace Vás budeme informovat nejpozději do 30 dnů od přijetí reklamace do reklamačního řízení.